спорт

Начало | спорт | Детска йога: основни йога пози в картинки, които да опитате

Детска йога: основни йога пози в картинки, които да опитате

Аз детето | 2018-03-27

Детска йога: основни йога пози в картинки, които да опитате

Няма човек на света, който не иска да изглежда добре и да бъде в хармония със собственото си тяло, независимо дали си дете или възрастен. Всеки го иска! Макар и да не се замисляте често над това, в момента не се съмняваме, че кимате усилено. Сега сигурно и се досещате, че това се постига с правилно хранене, спокойствие и спорт. За последното имаме едно идеално и модерно предложение от областта на здравословния начин на живот. То се нарича йога и можете още сега да спрете да седите пред компютъра и да опитате. Йогата ще ви помогне да бъдете здрави, весели и щастливи. Така че защо още сега не се присъедините към любителите на този спорт. Да, това е спорт – повече за самата йога можете да прочетете тук, а днес сме ви приготвили няколко пози, подходящи за деца!

Преди това обаче сме ви подготвили и кратка реч за ползите от йогата. Ако два или три пъти седмично тренирате тези пози, то ще:

  • се успокоите и ще облекчите напрежението в тялото си;
  • подобрите работата на вътрешните органи;
  • повишите умствената си активност;
  • развиете координацията и рефлексите си.

Освен това знаете ли, че според най-новите изследвания проведени от американски учени най-полезните упражнения за тялото и мозъка са тези в които трябва да заставаш в не толкова естествени пози... Готови ли сте да опитате този популярен и модерен източен спорт. Тогава смело напред!

Не обичате да ставате сутрин? Йогата ще ви покаже колко хубаво е това!

Диханието на Слънцето

Тази поза е предназначена за сутрешните часове, тогава, когато най-малко искаш да станеш. Треньорите препоръчват да правите това упражнение веднага след като се събудите. То ще ви раздвижи и ще подготви тялото за новия ден и предизвикателства. Можете да седите в тази поза колкото искате, но минимума е пет минути. Не забравяйте през това време да дишате дълбоко, при всяко вдишване да вдигате ръцете си бавно настрани, а при всяко издишване да ги спускате и да си мислите само за хубави неща!

Вълшебното тесто

Това упражнение се препоръчва по всяко време на деня, когато се чувствате стресирани. Смята се, че особено помага да се съсредоточиш преди важен тест или изпитване. За нея са необходими само 3 минути или колкото поискате. Прави се също лесно. Просто изпънете ръце напред и започнете да въртите тялото си от кръста нагоре наляво и надясно. И разбира се дишайте дълбоко – това се прави винаги.

Вулкан

Това упражнение се препоръчва след като дълго време сте седели на едно място: на чина в училище или пък пред компютъра. То помага на мускулите да се успокоят и да се раздвижат след дългото седене. Вдишайте дълбоко и едновременно с това вдигнете ръцете си отстрани на главата и ги изпънете плътно нагоре, а след това застанете на пръсти. Останете така няколко секунди и протегнете тялото си колкото можете нагоре. Разбира се внимавайте и не се пресилвайте. Останете така няколко секунди като вдишвате и издишвате, а след това се отпуснете и ще видите колко добре се чувствате.

Бързият скиор

Тази поза е най-подходяща преди лягане, защото помага на тялото да се отърси от напрежението натрупано през деня и да се подготви за почивка. Специалистите казват, че благодарение на нея се заспива по-лесно. За целта клекнете и изпънете тялото си леко напред. Точно все едно сте на ски. Ръцете пък изпънете назад и ги долепете плътно до тялото. Разбира се знаете, че трябва да правите това колкото можете – в йогата най-важното е да не напрягаш тялото излишно. Останете така колкото намерите за добре като си мислите за хубавите неща, които са ви се случили през деня.

Това е! Лесно е, но си нямате и на идея колко полза носи. Сега ще ви оставим няколко дни да упражните тази йога за начинаещи и след това ще ви представим още няколко упражнения.

Материалът е написан със съдействието на Yoga With Adriene



Коментари
0 коментара
Коментирай
Име*
Фамилия
Възраст
Град