любопитно

Начало | любопитно | Забавни и интересни преживелици

Забавни и интересни преживелици

Александра Стойчева | 2015-08-22

Здравейте, искам преди да започне историята, да ви кажа само едно: Това е история от ЦЯЛОТО ми лято.

Тя се случи това лято и започна от най-любимата ми случка - в Лозенец.
Баща ми е бриджор и понеже имаше някакъв турнир по бридж, решихме да отидем с един колега на баща ми - Радо. Пътувахме доста - поне 3-4 часа и минахме през Разград и Шумен.
Е, минахме през Бургас в една фирма "Тих Труд", където работят и живеят неми и глухи хора. През тези 2 часа се научих малко на глухо-ням език. След това се запътихме към... Приморско! Поразходихме се малко и тръгнахме право към Лозенец. По пътя видяхме малка блатна костенурка. И, за да не я сгазят, решихме за малко да я вземем и да я оставим в Лозенец на едно местенце с блато и мостче, близо до плажа.

Ето, че вече пристигнахме там, на където се бяхме напрегнали да стигнем... Влязохме в бара и там се запознах с Аля (Ивайла) Николай, Даян, Стефан и Иван-Асен. Поиграхме си, даже отидохме малко на плажа да похвърляме фризби и да поиграем волейбол. Колкото и да беше студена водата, аз влязох! След това обратно към бара...
Пихме по едно Cappy (Капи), след това малко си поиграхме с костенурката, пуснахме я, след това Ивайла ме поразходи из къмпинга и отидохме с баба на Приморско, защото за първия ден трябваше да приспим там.

На другия ден, яла-не яла отидох с баба на Приморския плаж. Морето направо беше искрящо и започнах да "плувам". Стигнах чак до шамандурата и имаше много малки вълни. Е, само от самото начало!
След това отидохме с баба Савелия на хотела и там тате и мама ме взеха за Лозенец. Играхме с Аля на много игри, слушахме малко музика и само чакахме да стане 15:00 ч. Защото... щяхме да отидем на един скалист плаж! Отидох до тяхната стая, за да намажа Ивайла с плажно (слънцезащитно, по-точно) масло, защото баща ѝ го нямаше никакъв! След това ИЗВЕДНЪЖ като отидохме на бара се появи! Той беше полицай, а също така и бриджор.

Отидохме на скалите, плувахме, снимахме се, играхме, пекохме се на слънцето. Вечерта татко си говореше с чичо Радо. Трефи, купи, девятки и такива бриджорски работи. И, след това, отидохме на една дискотека в къмпинга. Там с Аля и с момчетата играхме на една игра Калинка-Малинка и си поръчахме по един Sprite (Спрайт). И след това стана време за... лягане.

На другия ден чаках пред вратата на стаята ѝ, за да си играем. Като стана и излезе, тя ме заведе на една площадка. Люляхме се, играехме, и се сетихме да извикаме и Николай. След това играхме една игра „Истина, предизвикателство, процент, пожар или въпрос“.
Играта беше доста забавна, но решихме малко да поспрем и да отидем да видим колко е часа. Отидохме пак на плажа със скалите, бащата на Ивайла ловеше попчета, а ние с нея си играхме с вълните правихме и "жабки" с камъчета, и събирахме мидички, камъчета, ловяхме медузки и ги пускахме... и по-нататък стана като миналите дни.

Но на 4-тия ден бяхме с Николай и Ивайла на басейн на един хотел, който е близо до къмпинга. След това те отидоха с мен на скалистия плаж, след това у моята стая да пием по едно безалкохолно... И на 5-тия ден трябваше да се сбогуваме... Но най-тъжно ми беше за Аля, а и харесвах тайно Стефан!

Сега е време за... Балчик, Кранево, Каварна (фермата за миди) и Албена!
Пътувахме някъде около 3-4-5 ч. и първо спряхме в Балчик! Разбира се, отидохме и в ботаническата градина. Имаше един кактус, който приличаше на мумия и един, който беше като Мики Маус! Там имаше много кактуси, рози, дървета, храсти, шубраци и разни такива растения. Беше много красиво!
Влизахме и в дворецът на реджина Мария. Честно казано, в Балчик ми беше доста интересно и морето там беше много бистро и чисто!
Веднага след това отидохме в Албена на басейн в хотел Орхидея. Там влизах в дълбоките басейни! Беше малко "удавящо", но, както се вижда в този момент, все още съм жива...

Отидохме в хотел Фламинго (имаше бридж турнир, а както знаете вече, татко ми е бриджор) и се запознах с една Ани. Играхме си и отидохме в компютърната зала. След това трябваше да се сбогуваме, защото отидохме на един квартал "Траката". Там спахме при вилата на едни приятели на баща ми. На другия ден се видях със своята братовчедка от Варна - Елена. Двете ходихме малко на Каварна - фермата за миди. Гледката от балкона беше просто СТРАХОТНА! Само един път в живота се виждаше това! Е, ако отидеш друг път там, можеш да я видиш, но...
Следобеда пак бяхме с Елена в хотел Фламинго. Там даваха безплатни истински зелени ябълки! И така, така, така, свърши деня. През другия ден сутринта отидохме в Кранево на морето - отново с братовчедка ми Ели. Ловяхме медузи, и ги слагахме на пясъка. Там, където ги слагахме, очертахме правоъгълник и го нарекохме "стена на медузите".

Беше ни много забавно!

На вечерта, аз със майка ми и баща ми отидохме на ресторант. Ядохме, пихме и се веселихме! Запознах се със една Анна и сестра й. Играхме си. Баща им беше шефа на заведението.
Стана време за спане и си тръгнахме.
Ех, на другия ден бяхме в блока на моята братовчедка и трябваше да се сбогуваме... А ние се виждахме доста рядко! Беше ми много мъчно...

След това ходих на Марково, село близо до гр. Пловдив. Там моят пра - вуйчо държи печатница Макрос. В печатницата имаше много книги, както винаги, билярд, офис, джаги, тенис на маса и разни такива. Там изкарах рождения си ден.

Рождения си ден преживях така: Отидохме на кино с братовчедите ми Дидо и  Гого, леля ми Марияна и моят чичо Станислав и гледахме анимационният филм Седмото джудже. След това отидохме в Пловдивският мол в LC Waikiki (просто Уайкики) да ми купят малко дрешки. Купиха ми един страхотен бял потник на реснички! Веднага след това отидохме в MC Donald's (Макдоналдс) да ядем чийзбургери и други най-различни бургери. Аз пих айс шейк и много ми хареса! След това отидохме в Метро - оттам нататък нищо интересно.
Ходихме също така и на... Търговище! Там бяхме в хотелен комплекс Белият кон и Рай, на 7-8 км. от Търговище и 40 от Разград. Там се запознах с една Кети (просто Кети) и там плувахме в един басейн, колкото и да ме е страх, тя ме престраши да се спусна по екстремните водни пързалки!
Между другото, бяхме в 202 стая в хотел Рай, пак на бридж турнир!

След това ходихме в един от любимите ми градове - Хасково!

Бяхме на гости на моите братовчедки - Гергана (Гери) и една друга Елена (не тази от Варна). Много се забавлявахме и ходихме на минерален басейн в Хасковските минерални бани! Там водата беше много гореща. Казаха нещо, като 28 градуса по Целзий, и също така ни казаха повече от 15 мин. да не стоим, иначе ставало лошо. Имаше и много други басейни. Имаше един басейн, който е дълъг 225 см. и аз се осмелих да вляза!

Веднага след Хасково ходих на Александруполис - градче в Гърция. Бяхме в една каравана, която беше много уютна и беше само на 3 или дори 2 метра от самия плаж. Пред плажа имаше един остров Самотраки, където е била открита богинята на победата - Нике, която е била само глава и крила. Бяхме там за 8 дена и се срещнах с едни мои приятелки - Николета и малката й сестра. Разбира се, събирах много мидички за пълноценни спомени. Върнахме се доволни и щастливи.

Също така ходихме и на едно родопско село на име Лилково, и пак беше близо до Пловдив. Там беше много чист въздухът и даже чак ми се прииска да живея там! Ходихме със съседите (комшиите) на разходка в гората за билки и шишарки, от които се правят чайове и разни медове против кашляне. И, интересното е, че на планинският въздух не се изморяваш! На Лилково е много студено...

Участва в конкурса „Моето невероятно лятно приключение“