
Технологии и гейминг
Най-новият голям пач за Mario Kart World подобрява безплатния роуминг и онлайн състезанията
Mario Kart World се обновява до версия 1.3.0 и с по-закръгленото число идва и по-значителна актуализация. Тя въвежда нов начин за онлайн игра с приятели, куп подобрения в Free Roam и отново наполовина загатва, че ще увеличи честотата, с която ще се сблъсквате с триобиколкови състезания, но все още на разочароващо двусмислен език.
Бележките за актуализации на Nintendo за игрите са известни с оскъдността си. Най-скорошната системна актуализация за Switch 2 дойде с легендата „Общи подобрения в стабилността на системата за подобряване на потребителското изживяване“, без да предлага нито една допълнителна подробност. Бележките за пач 1.1.2 на Mario Kart World също бяха дълги само едно изречение. Така че подробният списък на 1.3.0 е от известно значение. И така, заглавието тук е, че вече можете да се присъедините към приятелите си онлайн, когато играете Knockout Tour, наред с обичайните режими Race и Battle. Има и още едно приятно допълнение: ако, когато се опитате да се присъедините към приятели за Knockout Tour, Race или Battle онлайн, играта е пълна, вие и още един човек можете да играете Free Roam заедно, докато чакате. Това е много по-добре, отколкото да се взирате в опашка.
Като стана дума за свободно преместване, новият пач подобрява картата, така че най-накрая да ви показва местоположенията на вече откритите P-превключватели и на прасковените медальони, които преди това сте завзели. Като се има предвид колко повсеместни са те и колко (досадно) сходни могат да бъдат, това ще ви улесни много да разберете дали просто се повтаряте. Също така, всички тези открити преди това P-превключватели ще действат като точки за бързо придвижване, макар и малко неконкретно – в бележките се казва, че ще „се преместите на място близо до P-превключвателя“.
Що се отнася до самото състезание, едно ключово подобрение е лекото ускоряване на скоростта на попълване на кутиите с предмети, което означава, че нова ще се появява по-бързо, след като предишната бъде грабната от противник, заедно с увеличаване на времето, прекарано в непобедимост, след като бъдете завъртени или катастрофирате. Но най-важното е, че когато играете „безжични“ състезания, триобиколните трасета ще се появяват по-често. Имаше общо оплакване за тяхната рядкост, когато играта беше пусната за първи път, което уж беше адресирано в пач в края на юли, въпреки че това не допринесе много за облекчаване на разочарованието на хората и мнозина подозираха, че всъщност засяга онлайн състезанията. Надяваме се, че тази последна настройка ще доведе до по-забележимо подобрение, въпреки че си струва да се отбележи, че отново в бележките за пача се говори само за „безжично“, а не за „онлайн“, и никой не знае дали това е умишлено разграничение. Бог знае защо Nintendo не го оставя просто да бъде фиксиран превключвател, който можем да включваме – очевидно новите съседни състезания на World са толкова омаяли Nintendo, че не е в състояние да се откаже от тях както трябва, за голямо разочарование на играчите.
Общи
- Вече можете да се присъедините към приятели, играещи „Knockout Tour“, като изберете „Приятели“ от „Онлайн игра“ „1 ст.“
- До 2 играчи вече могат да играят „Свободно разхождане“, докато чакат, ако играта е била пълна, когато се опитвате да се присъедините към приятели, играещи „Race“, „Knockout Tour“ или „Battle“ в „Онлайн игра“.
- Картата „Свободно разхождане“ вече показва местоположенията на P-превключватели, които сте прегазили, и на Прасковени медальони, които сте получили.
- Вече можете да изберете P-превключвател от картата и да се преместите до място близо до P-превключвателя.
- В „Свободно разхождане“ вече можете да се трансформирате в героя, издърпан в НЛО.
- Ако „Dash Food“ в „Настройки/Контролер“ е зададено на „Не се трансформира“, тогава няма да се трансформирате.
- Вече е по-лесно да се срещнат НЛО в „Свободно разхождане“.
- Условията за появата на някои Прасковени медальони в „Свободно разхождане“ са коригирани.
- Когато гледате в „Нокаут турне“ или „Балонен бой“ в „Онлайн игра“ или „Безжична игра“, вече можете да избирате кого да гледате, дори ако държите Joy-Con 2 или Joy-Con хоризонтално.
- Намалено е времето между вземането на кутия с предмет от някого и следващото ѝ съживяване.
- Увеличено е времето за непобедимост след завъртане или сблъсък по време на състезание.
- Намалена е силата на скоковете при кацане върху съперник отгоре.
- Намалено е времето между финала и началото на гледането в „Нокаут турне“ или „Балонен бой“ в „Онлайн игра“ или „Безжична игра“.
- Намалено е времето между преминаването през контролната точка и показването на класирането в „Нокаут турне“ в „Безжична игра“ и „LAN игра“.
- Допълнително е увеличена честотата на появяване на трасета тип „обиколка“ в селекцията при избор на следващото трасе в „VS Race“ и безжичните състезания.
Отстранени проблеми
- Отстранен е проблем в „Онлайн игра“ и „Безжична игра“, при който класирането понякога ставаше неправилно, ако играч се отклони от курса едновременно с достигането на финалната линия.
- Отстранен е проблем в „Гран При“, „Нокаут турне“ и „VS състезание“, при който класирането на процесора понякога падаше след достигане на финалната линия.
- Отстранен е проблем в „Нокаут турне“ в „Онлайн игра“, при който оценките на другите играчи понякога се показваха като „0“ на екрана с резултатите.
- Отстранен е проблем, при който Spiny Shell понякога изпреварваше играча на първо място в „Безжична игра“ или „Онлайн игра“.
- Отстранен е проблем, при който играчите понякога бяха изпратени назад на голямо разстояние, когато бяха ударени от Spiny Shell.
- Отстранен е проблем, при който вторият предмет в слота за предмет понякога не изчезваше, когато беше ударен от Светкавица.
- Отстранен е проблем, при който удрянето в основата на стълб във въздуха понякога причиняваше голям скок.
- Отстранен е проблем, който понякога водеше до нестабилност на движението при каране по стена във вода.
- Отстранен е проблем, при който играчите понякога бяха силно отнесени след кацане при мини скок, докато се движеха нагоре по река.
- Отстранен е проблем, при който играчите понякога преминаваха през земята, когато бяха ударени от кола, движеща се по пътя.
- Отстранен е проблем в „Свободно движение“, при който играчите понякога не можеха да влизат правилно в тръби след излизане от ремарке.
- Отстранен е проблем, при който екранът с резултатите понякога се изкривяваше след гледане на „Битката с балони“ в „Онлайн игра“.
- Отстранен е проблем, при който играта понякога не продължаваше към екрана за избор на трасе след излизане от тръба по време на „Свободно движение“ в „Онлайн игра“.
- Отстранен е проблем, при който Bullet Bill понякога се промъкваше през стени, когато се използваше в „Sky-High Sundae“.
- Отстранен е проблем, при който играчите понякога се забиваха на стена в началото на състезанието, насочвайки се от „Крепост на дирижабли“ към „Пазар на срамежливия тип“.
- Отстранен е проблем, при който играчите понякога се забиваха в стени, когато използваха Bullet Bill в „Замъкът на Баузър“.
- Отстранен е проблем в „Cheep Cheep Falls“, при който кутиите с предмети понякога бяха трудни за вдигане, когато функцията „Интелигентно управление“ беше включена.
- Отстранен е проблем в „Knockout Tour“ „Spiny Rally“, при който понякога имаше кутия с предмет, заровена в земята.
- Отстранени са и няколко други проблема за подобряване на игровото изживяване.

